Γ’ Λυκείου

ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ  ΛΥΚΕΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΛ 2017

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ  ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ   ΛΥΚΕΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ 2017

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ  ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ   ΛΥΚΕΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2017

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ  ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ   ΛΥΚΕΙΩΝ  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 2016

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ  ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ   ΛΥΚΕΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ KΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 2016

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΠΑΛ 2016 ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΠΑΛ 2016 ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

ypologismos morion 2016 (2)

Η πορεία προς τις πανελλαδικές εξετάσεις είναι απαιτητική και δύσκολη για τους μαθητές και τις οικογένειες τους. Για εμάς ο ρόλος ενός καλού φροντιστηρίου ξεπερνά την αποτελεσματική δουλειά στις αίθουσες διδασκαλίας. Μέλημα μας είναι να υποστηρίζουμε και να φροντίζουμε τους μαθητές μας παρέχοντας βοήθεια και υποστήριξη σε όλη τη διάρκεια και σε όλες τις πλευρές της προετοιμασίας για τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Οι Εισαγωγικές Εξετάσεις διενεργούνται σε πανελλήνιο επίπεδο μετά την αποφοίτηση από το Λύκειο. Οι μαθητές εξετάζονται πρώτα ενδοσχολικά σε όλα τα μαθήματα, παίρνουν το απολυτήριο του Λυκείου και στη συνέχεια συμμετέχουν σε Πανελλήνιες Εισαγωγικές Εξετάσεις για την εισαγωγή τους στα Τμήματα των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ. Στη Γ΄ Λυκείου και στην αρχή της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές επιλέγουν μια από τις τρεις Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού και ένα μόνο Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης, που περιλαμβάνει Σχολές και Τμήματα για τα οποία μπορούν να είναι υποψήφιοι μέσω των Εισαγωγικών Εξετάσεων. Οι υποψήφιοι εξετάζονται πανελλαδικά σε τέσσερα μαθήματα, ανάλογα με την Ομάδα Προσανατολισμού και το Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης που επέλεξαν.

Επιλέγω τον κατάλληλο τρόπο προετοιμασίας

Διαχρονικά, τα αποτελέσματα των Πανελληνίων Εξετάσεων επιβεβαιώνουν ότι η προετοιμασία στα πλαίσια ενός οργανωμένου Φροντιστηρίου, υπερτερεί σημαντικά σε σχέση με την προετοιμασία με ιδιαίτερα μαθήματα. Κάθε μαθητής, ενταγμένος στο κατάλληλο τμήμα, ακολουθεί συγκροτημένο πρόγραμμα σε όλα τα μαθήματα που διδάσκονται με κοινό σχεδιασμό. Παράλληλα, εξοικειώνεται στις συνθήκες των Εξετάσεων, αξιολογείται αντικειμενικά και αποκτά αυτογνωσία. Η σύγκριση και η άμιλλα βοηθούν το μαθητή να αντιληφθεί τις δυνατότητές του, να θέσει σαφείς και ρεαλιστικούς στόχους και να βρίσκεται διαρκώς σε εγρήγορση προκειμένου να τους επιτύχει.

Οι Αξίες μας:

  • Σεβασμός στα όνειρα του κάθε μαθητή
  • Εμπιστοσύνη στον ανθρώπινο παράγοντα
  • Καινοτομία στη διδασκαλία
  • Πάθος για το αποτέλεσμα

Καθοδήγηση για το μέλλον:

  • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
  • Συμπλήρωση Μηχανογραφικού
  • Πανόραμα Σχολών
  • Θέματα Εξετάσεων

Η εκπαιδευτική φιλοσοφία μας συνοψίζεται στα εξής:

  • Οργάνωση και μεθοδικότητα στη διδασκαλία μας
  • Υψηλή ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες και στο διδακτικό μας υλικό
  •  Αντικειμενική αξιολόγηση των μαθητών μας με συνέπεια, ειλικρίνεια και συναίθηση ευθύνης απέναντι στους μαθητές και τις οικογένειές τους.
Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s